Tuesday, February 1, 2011

クッキー?

今洗濯しているが残念なことがありました。
I'm doing my laundry right now, but there was a little "incident" earlier.

昨日デングさんがディディリースからクッキーを買ってくれました。今日アルバイトでチョコレートと白いチョコチップのクッキーを半分食べて残ったのは後で食べる予定でした。
Yesterday EDeng brought me back cookies from Diddy Riese. Today I ate half of a chocolate with white chocolate chip cookie at work and was planning on saving the rest for later.

でもクッキーがジャケットのポケットに入れて忘れてしまいました。そのジャケットを洗濯機に入れて洗濯しました。それからドライヤーに服を移ったら洗濯機の中で小さい白いものに気付きました。「あら、これは何?」と考えてもっと近くに見ていきました。
However, I put the cookie in my jacket pocket, forgot about it, and proceeded to wash the jacket. When I was moving my clothes over to the dryer, I noticed these small white pieces inside the washer. What the heck.. I look a little closer...

それを見つけました。
and found this:

D:

クッキーの白いチョコチップと包んだティシューでした~~ でもクッキーのクッキー(入れたものじゃない)はどこに行ったかな? 
Here are the white chocolate chips from the cookie and the tissue it was wrapped in. However, the cookie part of the cookie was no where to be found. 

服はチョコレートの香りを持つようになるかもしれませんね。
Maybe my clothes will smell like chocolate.

3 comments:

  1. The primary ingredients in cookies, flour and sugar, readily break down in water. The hot water of the washing machine probably dissolved the dough-part of the cookie, then drained it, leaving the industrial grade white chocolate chips behind.
    But still.... A little creepy huh?
    Do your clothes smell like chocolate?

    ReplyDelete
  2. LOL! Your life is always so interesting and exciting! :)

    ReplyDelete
  3. さすが遠藤さん!!

    あははは・・・

    ReplyDelete