Monday, February 7, 2011

忙しかった週末

金曜日はすごく忙しかったが楽しかったです。
This past Friday was super busy, but tons of fun.

まずは1時から5時までクラスがありました。EDCOのクラスだから3回しかクラスが合うことが残らないからちょっと悲しいです。
First off, I had class from 1 to 5. It's EDCO (peer counseling class prerequisite to become an RA) so sadly we only have 3 classes left. :(

後でアールネーションズという外国人の聖書研究グループの旧正月ポットラックに行きました。今学期に私の初めてアールネーションズのイベントだから新しい友達に会いました。
After I went to the All Nations' (InterVarsity's international student Bible study group) Chinese/Lunar New Year potluck. It was my first time at an All Nations event this semester so I got to meet a lot of new friends.

食べ物いっぱいありました!

今週の週末に会った二人中国人女性と中国語を勉強している友達と中国料理を食事する予定です。楽しみにしています!
This weekend I'm going with two Chinese girls I met and a friend who's learning Mandarin to eat Chinese food. It's going to be yummy...

後で小林さんの誕生日だからクラブでダンスしました!夜遅くまでダンスしたから土曜日に午後1時まで寝ました。
After all of that was Jillian's birthday night at a club. We danced until late so I slept in until 1pm on Saturday.

 Busby'sというクラブで取った写真です。

土曜日はもう一つポットラックがありました。今度はインターバーシティの四年生の晩御飯でした。私冷凍ラザニアを持っていきました。
Saturday was another potluck, this time for the InterVarsity seniors. I "made" lasagna... from the freezer section. :D

The food. We had a nice yellow color theme going on.

ブラウニーが好きだから。。。昨日の晩ブラウニーを作りました。 上にカラメルがあってウォールナットがあります。
Last night I made brownies... because I like them. On top is a caramel sauce and inside are walnut pieces.

Bahaha.. 牛乳と一緒においしいよ

今晩アルバイトで食べます!
I'm going to eat some at work. :D

No comments:

Post a Comment